Закон «Про захист прав споживачів»
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:
- Парфумерно-косметичні вироби;
- Гребінці
Що можна повернути?
Ми завжди готові піти назустріч своїм клієнтам, тому Ви можете повернути товар протягом 3-х днів після його отримання, при умові, якщо:
- Отримали товар неналежної якості.
- Вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності чи упаковки).
- Товар не був у вжитку та не має слідів використання.
- Товар повністю укомплектований, а його оригінальна упаковка повністю збережена.
- Товар саме той, що був придбаний у нашому інтернет-магазині.
Процедура обміну чи повернення товару:
- Для обміну чи повернення товару зв'яжіться з нами зручним для Вас способом: електронною поштою, через соціальні мережі або за номером телефона, зазначеним в розділі «Контакти»
- У разі обміну чи поверненню товару вартість доставки сплачується клієнтом!
Повернення коштів:
Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення коштів займає, в середньому, до 3-7 робочих днів після отримання поверненого товару на наш склад.
Наші рекомендації:
- При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте його у присутності співробітника Нової Пошти/ УкрПошти чи в пункті самовивезення. Ви завжди маєте право оцінити товар візуально при отриманні та відмовитися, якщо він не відповідає вашим вимогам.
- Повернення товару не допустимо після факту використання чи самовільного пошкодження упакування.
- Претензії на візуальний стан товару приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті/УкрПошті чи пункті самовивезення.
- Якщо Ви прийняли замовлення, розрахувалися, відпустили кур'єра, залишили поштове відділення або пункт самовивезення, це означає, що придбаний Вами товар повністю відповідає Вашим очікуванням та вимогам.