Як все починалося?

 

Колись Стів Джобс зібрав свій перший Apple, експериментуючи у власному гаражі, а наш бізнес шлях розпочався з розмови за лаштунками однієї з б'юті-подій в Києві. Вийшло так, що ми: Ігор Бицький, Роман та Ірина Гладченки почали говорити про те, чому в Україні досі немає власної дієвої косметики для волосся, яка б гідно могла конкурувати з європейськими брендами. Ми дивилися на це під різним кутом.

Ігор, як спеціаліст з косметичної хімії та трихолог, бачив, наскільки ефективний продукт можна було б зробити, правильно склавши рецептури.

Ірина, як дистриб'ютор, запевняла, що майстри б радо користувалися українським, якби їм запропонували продукт, що справді працює. Роман казав, що у нас вистачає потужностей і професіоналів аби тут, в Києві, зробити своє — треба лише ризикнути та запустити процес.

Йшов 2019 рік і ми втрьох тоді припустилися першої помилки: ми відклали нашу мрію на потім.

 

Наприкінці весни 2020 року в Україні та світі з'явилися перші наукові публікації про погіршення стану волосся та постковідне випадіння. Це був знак!

Ми зрозуміли — або зараз, або ніколи та почали працювати, зробивши другу помилку _ — ми покладалися на слово “зараз”. Насправді попереду на нас чекав кропіткий процес створення продукту. Ми визначилися з концепцією і зосередилися на продукті. Ми шукали постачальників сировини, тестували інгредієнти, розробляли формули, змішували, експериментували з формами, консистенціями, ароматами й знову тестували. Кожен продукт мав працювати як самостійна одиниця й в той самий час доповнювати інші продукти своєї лінійки для комплексної дії. Ми прагнули, аби продукти Full Force використовували за принципом конструктора: ось є певна проблема, а ось елементи, які треба скласти разом і проблема вирішиться. Під кожен запит — унікальне поєднання засобів. Це зручно для салонів. І зручно вдома. Зараз ми працюємо з пропорціями та формулами, де активні речовини підсилені дією одна одної. Для Full Force ми використовуємо надсучасні інгредієнти з Італії, Іспанії, Франції, Німеччини та Японії.

 

На підготовку до запуску та брендінг пішло майже два роки.

Ще в січні 2022 року ми чекали весни, аби випустити нашу першу омріяну партію. Нам здавалося, що ми все передбачили. На наш продукт вже чекали майстри. Ми готувалися до яскравого старту. Ми все зробили правильно.

А потім — 24 лютого. Біль. Розпач. Волонтерство.

З точки зору здорового розрахунку – точно не кращий час для нового бізнесу.

Але 13 жовтня 2022 року ми отримуємо нашу першу партію, яка вже на 70% заброньована майстрами й попереду в нас опанування способів доставки в ЄС, Ізраїль, Ірландію, Грузію та Туреччину. Нам не до гучних запусків і реклами, бо замовлення Full Force росли і ми вирішували масштабування наших лінійок косметики.